Virtuális telefonközpont

Bérelhető VoIP telefonközpont, Virtuális telefonrendszer, professzionális irodai megoldás cégek részére. Mobilitás, költséghatékonyság, könnyű kezelhetőség.

 

A telefonközpontok virtualizációja számos újítás és könnyítés bevezetését tette lehetővé.

Minden eddigi telefonközpontos megoldástól rugalmasabb, biztonságosabb és költséghatékonyabb. 

Könnynéd skálázható rendszereink korlátlan mellékek használatát és korlátlan párhuzamos hívások bonyolítását biztosítja ügyfeleink részére.

Minden ismert opcióval rendelkezik így:

  • Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 
  • Automata kezelő – Auto Attendant
  • Konferencia híd – Conference Bridge
  • VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway
  • csörgési csoportok
  • hívások felvételezése – Call recording 
  • hívás átirányítás – follow me opció
  • hangposta - voicemail
  • konferencia hívások
  • híváslista CDR Full CDR report.

és számos további opció.

 

Ügyfeleinknek teljes jogú hozzáférést biztosítunk Virtuális telefonközpontjukhoz viszont technikai ügyfélszolgálatunk mindenben rendelkezésükre áll.

  

SIP kompatibilis eszközökkel megoldásokkal  vehető igénybe, a készülékeket mellékként regisztráljuk.

Nagy előnye hogy nem helyhez kötött, akár különböző országban vagy városban lévő irodák is egységesen egy telefonrendszerként képesek üzemelni!

Külföldi hívószámok igénylését követően akár egy Angliai vagy Francia hívószám pontosabban (60+ országból igényelhet hívószámot) is bevezethető ezen rendszerbe.

 

ALL IN ONE* szolgáltatásunk keretein belül egyszolgáltatós, teljes körű szolgáltatásunk  minden elvárást kielégítő modern megoldás a legkisebbtől a legnagyobb cégek részére.

* ALL In ONE Viptel Kft biztosítja a telefonszolgáltatást, Virtuális telefonközpontot, VoIp készülékeket, és a rendszer kiépítését valamint karbantartását is.

7/24 support + Belföldi hívószámok + Korlátlan mellék kiszolgálására alkalmas Virtuális központ havi bérleti költsége mindösszesen havi 3000+ Áfa

3000+Áfa költségen felüli költségek a kimenő hívások költségei melynek feltételeit honlapunkon megtalálja.

 

A bérlés előnyei:

- nincs karbantartás, áramfogyasztás, adatvesztés, alkatrész utánpótlás, leállás, áramszünet, vagy más kiesés,
- nem kell költeni a fejlesztésre, bővítésre,
- állandó archiválás, mentésből való visszaállítási lehetőség,
- adminisztrációs feladatokat mi végezzük,
- korlátlan bővítési lehetőségek
- próbalehetőség

 Kiváló ügyfél szolgálati rendszerek, callcenterek kialakítására!

 

Néhány kattintással:

  • új mellékeket adhat hozzá,
  • IVR -t állíthat be,
  • könnyedén hozhat létre híváscsoportokat akár más-más telephelyeken lévő mellékek összekapcsolásával is,
  • átirányítás, „ne zavarj” funkció bekapcsolása,
  • hangposta aktiválása,
  • hívásforgalom áttekintése stb.
 
 

Telepítés, támogatás


 nincs szüksége szakemberre (24 órás támogatás)


Az ügyfelek számára a megvalósított megoldás kulcsrakész rendszert kínál. Az általunk forgalmazott IP alapú telefonközpont és eszközöket igény szerint telepítjük, felkonfiguráljuk, és karbantartjuk. Elképzelésük és elvárásaiknak megfelelően kialakított rendszereket biztosítunk.

 

Minden elvárásnak megfelelő rendszerek.

 

· A rendszer egy Linux alapú VPS szerver számítógépen fut és nincs szükség hagyományos PBX hardverre. Kialakításakor a rugalmasság, a flexibilitás és a megbízhatóságon volt a hangsúly.

· Korlátlan telephely összekapcsolása megoldható, külföldön lévő munkatársak csatlakozása, külföldi irodák összekapcsolása

 
· A hagyományos alközpontoktól eltérően a rendszer Voice Over IP működéséhez nincs szükség speciális hardver elemekre. Az IP telefonok mellett a rendszer kezeli a hagyományos telefon készülékeket (ezeket adapterek segítségével) és használható az általunk telepíttethető soft phone alkalmazással is akár mobiltelefonról vagy számítógépről, laptopról. 

· Műszaki javaslatunk komplett alközponti szolgáltatást nyújt ügyfeleink számára. A hagyományos funkciók mellett megemlítjük a hívószám kijelzést, a SIP és H.323 protokollokon történő kommunikációt, a konferenciakezelést, és a telefonkönyv kitárcsázó funkcióval szolgáltatásokat). 

 

· igényeljen tőlünk VoIP hívószámokat az ország bármely területéről vagy akar külföldről is. Ezen számok fenntartása kedvezőbb áron mint bármely hagyományos telefonszám fenntartása.

 
Alközpont –IP PBX
 Egy olyan alközpont, amely versenyez mind tulajdonságban mind működésben a hagyományos alközpontokkal. 
Más hagyományos alközpontok jóval drágábbak, nagymértékben licence függők, és saját bővítőkártyáit és rendszerkészülékeit kell használni.


 Jóval költséghatékonyabb, alacsony karbantartás igénylő, flexibilis és együttműködik minden hang- és adathálózattal. 
 
· Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 

 

 Flexibilis IVR képessége megengedi, hogy a felhasználó akár adatbázis integrációt is használjon, és a menük hangállományait meghallgassa. Használhatunk MySQL-t vagy egyéb nyílt rendszerű adatbázist. Az Asterisk IVR-ban normál tone vezérléseket lehet kiadni. Adatbázisba képes rekordokat írni, adatbázisból képes adatokat lekérdezni. 
Az IVR-ban több szintű fa (menü) struktúra alakítható ki. 

 

Basic
Ft 4000 Havonta
Medium
Ft+Áfa 8000 Havonta
10 mellékig 5 bejövő vonal kezelésére
Business
Ft 12000 Havonta
20 mellék, 10 bejövő vonal
Enterprise
Ft 20000 HAVONTA
20 mellék felett

 

VirtualPBX manual