Virtuális telefonközpont

Virtual PBX a sikeres vállalkozásokért!

 

 



A telefonközpontok virtualizációja számos újítás és könnyítés bevezetését tette lehetővé.

Minden eddigi telefonközpontos megoldástól rugalmasabb, biztonságosabb és költséghatékonyabb, számos új lehetőséget nyújt vállalkozása részére.

Kiemelt előnyök:

  • -képes távoli, akár home office munkatársak kiszolgálására
  • -útközben, akár autóban is fogadhatja hívásait
  • -kényelmes és egyszerű hangfelvételezés, tárolás és visszakeresésé (jogszabályoknak megfelelően)
  • -minimálisra csökkenthető az Ügyfelek hívásának elvesztése
  • -nincs karbantartás, áramfogyasztás, adatvesztés, alkatrész utánpótlás, leállás, áramszünet, vagy más kiesés
  • -nem kell költeni a fejlesztésre, bővítésre,
  • -állandó archiválás, mentésből való visszaállítási lehetőség,
  • -korlátlan bővítési lehetőség
  • -próbaidőszak

Kinek ajánlott:

  • -webáruházak részére
  • -több helyszínen, városba kihelyezett irodákkal rendelkezők részére
  • -otthonról dolgozóknak vagy utazó munkatársak részére
  • -külföldi kapcsolatokkal rendelkező ügyfelek részére
  • -hangrögzítés, beszédfelvétel vagy automata ügyfél-szolgálatot igénylő ügyfeleknek

 

Skálázható rendszereink korlátlan mellékek használatát és korlátlan párhuzamos hívások bonyolítását biztosítja ügyfeleink részére.

Minden ismert opcióval rendelkezik így:

  • Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 
  • Automata kezelő – Auto Attendant
  • Konferencia híd – Conference Bridge
  • VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway
  • csörgési csoportok
  • hívások felvételezése – Call recording 
  • hívás átirányítás – follow me opció
  • hangposta - voicemail
  • konferencia hívások
  • híváslista CDR Full CDR report.

és számos további opció.




Ügyfeleinknek teljes jogú hozzáférést biztosítunk Virtuális telefonközpontjukhoz viszont technikai ügyfél-szolgálatunk mindenben rendelkezésükre áll.

SIP kompatibilis eszközökkel szoftverekkel  vehető igénybe, a készülékeket mellékként regisztráljuk.

Nagy előnye hogy nem helyhez kötött, akár különböző országban vagy városban lévő irodák is egységesen egy telefonrendszerként képesek üzemelni!

Külföldi hívószámok igénylését követően akár egy Angliai vagy Francia hívószám pontosabban (60+ országból igényelhet hívószámot) is bevezethető ezen rendszerbe.

ALL IN ONE* szolgáltatásunk keretein belül egyszolgáltatós, teljes körű szolgáltatásunk  minden elvárást kielégítő modern megoldás a legkisebbtől a legnagyobb cégek részére.

* ALL In ONE Viptel Kft biztosítja a telefonszolgáltatást, Virtuális telefonközpontot, VoIp készülékeket, és a rendszer kiépítését valamint karbantartását is.

7/24 support

Alap opciók amiket az ügyfél kényelmesen módosíthat

Néhány kattintással:

  • új mellékeket adhat hozzá,
  • IVR -t állíthat be,
  • könnyedén hozhat létre híváscsoportokat akár más-más telephelyeken lévő mellékek összekapcsolásával is,
  • átirányítás, „ne zavarj” funkció bekapcsolása,
  • hangposta aktiválása,
  • hívásforgalom áttekintése stb.



 

Telepítés, támogatás:

nincs szüksége szakemberre (24 órás támogatás)






VirtualPBX manual