Virtuális telefonközpont

Bérelhető VoIP telefonközpont, Virtuális telefonrendszer, professzionális irodai megoldás cégek részére. Mobilitás, költséghatékonyság, könnyű kezelhetőség.

 

A telefonközpontok virtualizációja számos újítás és könnyítés bevezetését tette lehetővé.

Minden eddigi telefonközpontos megoldástól rugalmasabb, biztonságosabb és költséghatékonyabb. 

Könnynéd skálázható rendszereink korlátlan mellékek használatát és korlátlan párhuzamos hívások bonyolítását biztosítja ügyfeleink részére.

Minden ismert opcióval rendelkezik így:

  • Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 
  • Automata kezelő – Auto Attendant
  • Konferencia híd – Conference Bridge
  • VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway
  • csörgési csoportok
  • hívások felvételezése – Call recording 
  • hívás átirányítás – follow me opció
  • hangpost - voicemail
  • konferencia hívások
  • híváslista CDR Full CDR report.

és számos további opció.

 

Ügyfeleinknek teljes jogú hozzáférést biztosítunk Virtuális telefonközpontjukhoz viszont technikai ügyfélszolgálatunk mindenben rendelkezésükre áll.

  

SIP kompatibilis eszközökkel megoldásokkal  vehető igénybe, a készülékeket mellékként regisztráljuk.

Nagy előnye hogy nem helyhez kötött, akár különböző országban vagy városban lévő irodák is egységesen egy telefonrendszerként képesek üzemelni!

Külföldi hívószámok igénylését követően akár egy Angliai vagy Francia hívószám pontosabban (60+ országból igényelhet hívószámot) is bevezethető ezen rendszerbe.

 

ALL IN ONE* szolgáltatásunk keretein belül egyszolgáltatós, teljes körű szolgáltatásunk  minden elvárást kielégítő modern megoldás a legkisebbtől a legnagyobb cégek részére.

* ALL In ONE Viptel Kft biztosítja a telefonszolgáltatást, Virtuális telefonközpontot, VoIp készülékeket, és a rendszer kiépítését valamint karbantartását is.

7/24 support + Belföldi hívószámok + Korlátlan mellék kiszolgálására alkalmas Virtuális központ havi bérleti költsége mindösszesen havi 3000+ Áfa

3000+Áfa költségen felüli költségek a kimenő hívások költségei melynek feltételeit honlapunkon megtalálja.

 

A bérlés előnyei:

- nincs karbantartás, áramfogyasztás, adatvesztés, alkatrész utánpótlás, leállás, áramszünet, vagy más kiesés,
- nem kell költeni a fejlesztésre, bővítésre,
- állandó archiválás, mentésből való visszaállítási lehetőség,
- adminisztrációs feladatokat mi végezzük,
- korlátlan bővítési lehetőségek
- próbalehetőség

 Kiváló ügyfélszolgálati rendszerek, callcenterek kialakítására!

 

Néhány kattintással:

  • új mellékeket adhat hozzá,
  • IVR -t állíthat be,
  • könnyedén hozhat létre híváscsoportokat akár más-más telephelyeken lévő mellékek összekapcsolásával is,
  • átirányítás, „ne zavarj” funkció bekapcsolása,
  • hangposta aktiválása,
  • hívásforgalom áttekintése stb.
 
 

Telepítés, támogatás


 nincs szüksége szakemberre (24 órás támogatás)


Az ügyfelek számára a megvalósított megoldás kulcsrakész rendszert kínál. Az általunk forgalmazott IP alapú telefonközpont és eszközöket igény szerint telepítjük, felkonfiguráljuk, és karbantartjuk. Elképzelésük és elvárásaiknak megfelelően kialakított rendszereket biztosítunk.

 

Minden elvárásnak megfelelő rendszerek.

 

· A rendszer egy Linux alapú VPS szerver számítógépen fut és nincs szükség hagyományos PBX hardverre. Kialakításakor a rugalmasság, a flexibilitás és a megbízhatóságon volt a hangsúly.

· Korlátlan telephely összekapcsolása megoldható, külföldön lévő munkatársak csatlakozása, külföldi irodák összekapcsolása

 
· A hagyományos alközpontoktól eltérően a rendszer Voice Over IP működéséhez nincs szükség speciális hardver elemekre. Az IP telefonok mellett a rendszer kezeli a hagyományos telefon készülékeket (ezeket adapterek segítségével) és használható az általunk telepíttethető soft phone alkalmazással is akár mobiltelefonról vagy számítógépről, laptopról. 

· Műszaki javaslatunk komplett alközponti szolgáltatást nyújt ügyfeleink számára. A hagyományos funkciók mellett megemlítjük a hívószám kijelzést, a SIP és H.323 protokollokon történő kommunikációt, a konferenciakezelést, és a telefonkönyv kitárcsázó funkcióval szolgáltatásokat). 

 

· igényeljen tőlünk VoIP hívószámokat az ország bármely területéről vagy akar külföldről is. Ezen számok fenntartása kedvezőbb áron mint bármely hagyományos telefonszám fenntartása.

 
Alközpont –IP PBX
 Egy olyan alközpont, amely versenyez mind tulajdonságban mind működésben a hagyományos alközpontokkal. 
Más hagyományos alközpontok jóval drágábbak, nagymértékben licence függők, és saját bővítőkártyáit és rendszerkészülékeit kell használni.


 Jóval költséghatékonyabb, alacsony karbantartás igénylő, flexibilis és együttműködik minden hang- és adathálózattal. 
 
· Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR 

 

 Flexibilis IVR képessége megengedi, hogy a felhasználó akár adatbázis integrációt is használjon, és a menük hangállományait meghallgassa. Használhatunk MySQL-t vagy egyéb nyílt rendszerű adatbázist. Az Asterisk IVR-ban normál tone vezérléseket lehet kiadni. Adatbázisba képes rekordokat írni, adatbázisból képes adatokat lekérdezni. 
Az IVR-ban több szintű fa (menü) struktúra alakítható ki. 

 

Fiók bővítése/kezelése/

 Extension 

Melléklet létrehozássa az Accounts (Felhasználók) leugró menűsorból az Extension menűpont kiválasztásával lehetséges.

 


 

A fiók bővítése magába foglalja mind azokat a készülékeket amik a SIP szerverhez/rendszerhez csatlakoznak. A SIP felhasználónév és jelszó ,amely meghatározza a felhasználót a  szerveren belül egyedi domain-ként.

·         Extension/melléklet létrehozása

Az alapértelmezett konfigurációval 2-7 jegyű kiterjesztés érhető el

·         Number Alias

Ha a kiterjesztés csak szám akkor nem kötelező a betű alapú karakter használata

·         Range

Ebben a menűpontban kiválaszthatjuk mennyi extensions-t akarunk létrehozni 

·         Voicemail Password

Adja meg itt a numerikus hangposta jelszavát.

·         Account Code

Adja meg itt a számla kódját.

·         Effective caller ID Name

Belső hívó fél azonosítója

·         Effective Caller ID Number

A belső hívófél azonosítója általában a mellékállomási számra van állítva

·         Outbound Caller ID Name

A kimenő út külső hívófél-azonosítójának használata. A vállalkozás vagy a cégeknek javasolt beállítás.

·         Outbound Caller ID Number

 A külsõ hívószám-azonosító számhoz használja. A vállalkozás vagy cégek száma itt található

·         Emergency Caller ID Name /Sürgősségi hívó fél azonosítója

Ezen tárcsáíható a sürgősségi hívófél például :112

·         Emergency Caller ID Number

Ezen tárcsáíható a sürgősségi hívófél például :112

·         Directory Full Name/ Teljes név

Adja meg az utónevet, utána pedig a vezetéknevet.

·         Directory Visible/Név láthatósága

Név láthatósága a könyvtárban 

·          Directory Extension Visible /A könyvtár elemeinek láthatósága

Válassza ki hogy melyik neveket jelenítse me

·         Limit Max

Határozza meg a kimenő hívások számát az adott felhasználónál

·         Limit Destination

Állítsa be a célállomást a hívások átirányítását, ha a kimenő hívások száma elérte a Maximumot

·         Voicemail Enabled /Hangposta engedélyezése

Válassza ki ,hogy engedélyezi e a hangpostát

·         Voicemail Mail To

Adja meg az e-mail címet a hangposta küldéséhez

·         Voicemail File

Válasszon ki egy meghallgatási lehetőséget az e-mail értesítéshez.

·         Voicemail Keep Local

Válassza ki, hogy az e-mail értesítés elküldése után megtartsa e a hangpostafiókot a rendszerben.

·         Missed Call

Állítsa be a nem fogadott hívást igaznak, és állítsa be azt az e-mail címét, amelyikre e-mailt szeretné kapni a nem fogadott hívásokról, és a hivások átiránytásához a megfelelő célállomást.

·         to allow

Adja meg az értékeket itt. (Példák: hazai, nemzetközi, helyi)

·         Call Timeout /Hívás időtúllépés

Adja meg a hívás időtúllépését.

·         Call Group

Adja meg itt a felhasználói hívócsoportot. Alapértelmezésben elérhető csoportok: értékesítés, támogatás, számlázás.

·         Call Screen

Válassza ki, hogy engedélyezi vagy letiltja a hívásszűrést.

·         Record/Felvétel

Válassza ki a helyi, bejövő, kimenő vagy az összes hívás felvételre kerüljön

·         Hold Music/

Válassza ki azt a hanganyagot, amely várakozáskor lejátszásra kerül

·         Context

Adja meg itt a felhasználó nevet

·         Enabled

 kiterjesztés kezelése

·         Description

írjon be leírási szöveget

 

 

 

 

  • Users/felhasználók

 

Határozza meg a felhasználók információit a webes felülethez történő bejelentkezéskor az ACCOUNT menűsorból a USERS menűpontra katintva

 


·         Username/felhasználónév

A bejelentkezéshez használt felhasználói azonosító.

·         Password/jelszó

A bejelentkezéshez használt titkos jelszó.

·         Language/Nyelv

A felhasználói nyelv a tartomány,vagy a globális nyelv felülírásához.

·         Time Zone/Időzóna

A felhasználó időzónája csak akkor szükséges, ha eltér globális időzónától.

·         Status/státusz

Állítsa be a felhasználó jelenlétét.

·         Contact/Kapcsolat

 kapcsolat hozzárendelése a felhasználói fiókhoz.

·         Groups/csoportok

A felhasználóhoz rendelt csoport.

·         Domain

A domain, amelyhez a felhasználót hozzárendeli

·         Enable

A felhasználó kezelése

 

 

 

 

  •  Destinations

A bejövő hívások irányításával kiválasztható ,hogy melyik készülék csörögjön az adott számmal

A Dialplan menűsorbol kiválasztva a Destination menűpontora rákattintva

 

a DESTINATIONS oldalon belül

a jobb oldalon található plusz + gombra katintva hozhat létre új átiránytást

Lépjen be a Destination menűpontba és válasza ki a megfelelő beállításokat

·         Type : Válassza ki ,hogy a kimenő vagy bejövő hivásokat irányítson át

 

·         Destination: határozza meg a telefonszámot ,hogy melyik mellléken csörögjön

 

·         Context:válassza ki ,hogy milyen legyen a kapcsolat (általában public)

 

·         Actions:Válassza ki ,hogy melyik melléken csörögjön az átirányított hívás

 

·         Caller ID Name Prefix: Adja meg a hívó azonosítot (ID) , amely megjelenik a hívásnál és a híváslistában egyaránt.

 

·         Record: Válassza ki ,hogy készüljön e felvétel az adott mellékre érkező hívásokol

 

·         Account Code: irja be a felhasználó azonosítót (üresen is hagyható)

 

·         Domain: minden esesteben ezt a domain-t  használja (belépéskor regisztréció)

 

·         Enabled: Aktiválja vagy deaktiválja a melléket

 

·         Description: leírást megjegyzést tud hozzá adni

 

 

  •         Inbound Routes:

A bejövő átirányítások beállítása több dolgon  alapul

 

 

 

·         Name: Adja meg a nevét az útvonalnak

 

·         Number: Adja meg a számot amelyet a hívó felek hívni fognak

 

·         Context: válassza ki ,hogy milyen legyen a kapcsolat (általában public)

 

·         Hostname: Általában üresen hagyandó

 

·         Order: Válassza ki ,hogy a hívás meyik utvonalat használja

 

·         Enabled: Aktiválja vagy deaktiválja a melléket

 

·         Description: leírást megjegyzést tud hozzá adni

 

 ·         Outbound Routes Kimenő irányítás

 

 

Az outbound routes beállításához kattintson a Diaplan leugró ablakon belül az Outbound Routes menűpontra


A menűpontban kattintsona jobb oldalon található + gomra katintva hozhat ujra újat


·         Gateaway: Válassza ki melyik átjárót használja

·         Afternate 1/2 :Válassza ki ,hogy melyik legyen az első és másodlagos átjáró amit használni tud amikor az elsődleges átjáró meghibásodik.

·         Displaind Expression: Sablon hívások

·         Prefix: Írja be a prefix számot

·         Limit : Adja meg a kimenő hívások számát

·         Account code : Adja meg a felhasználó kódját

·         Order :Válassza ki mennyi kimenő hívást kezeljen

·         Enabled : Enabled: Aktiválja vagy deaktiválja 

 

 

 Call Recordings /Hívások felvétele

Adja meg a felvételek nevét ,hosszát,idejét,és irányát

 

Válassza ki a “Szem” ikont jobb oldalt ,a felvétel részletes megtekintéséhez

Válassza ki az X et a felvétel törléséhez

Jelölje ki a sor elején a kis boxban a felvételek amit kezelni kiván

 

  • Call Detail Records

 

A hívásokról mutat részletes képet 

 

·         CID Name: A hívószám azonosítója

 

·         Source: Honnan érkezett a hívás

 

·         Destination: Hova ment ki a hívás

 

·         Recording: Egy jel fog megjelenni ha a hívás felvételre került

 

·         Start: Mikor érkezett be a rendszerbe a hívás

 

·         TTA: Az idő ami idő alatt válaszol a hívásra

 

·         Duration: Milyen hosszú volt a hívás

 

·         MOS: A hívás minősége

 

·         Hangup Cause: Adatok a bejövő hívásokról 

 

 

 

 

     IVR Menu-Inteligens Válaszadó Rendszer

Az Apps lenyilló menűsorból kiválasztva az IVR menu-t tudjuk beállítani ,hogy a hívó fél milyen átirányítási opciók közül tudjon választani

 

Beállítási lehetőségek az IVR menűpontban

·         Name/Név:Adja meg az IVR menu nevét

·         Extensions:Adja meg az átirányított számot (ez az új még nem létrehozott szám)

·         Greet Long: Az üdvözlő szöveg hossza

·         Greet Short :Az üdvözlő szöveg hossza amikor visszalépünk  a menűbe

·         Options: Adja meg a hívás beállításokat az IVR menűben

·         Timeout: Az az idő , amely után a felvétel lejátszásra kerül

·         Exit Actions: Válassza ki a kilépési műveletet ,ha az IVR létezik

·         Direct Dial: Állítsa be a hívás közvetlen átírányítását

·         Ring Back: Adja meg ,hogy a hívó fél mit fog hallani a szám hívásakor

·         Caller ID Name Prefix: Állítsa be a hívófél azonosítóját

·         Enabled: Állítsa be ,hogy az IVR menu elérhető legyen e

 

 

 IVR menű beállítása során számtalan beállítási konbináció közül választhat

Egy általános példa a következőkre:

Name:az átirányíott IVR neve ˇIVR Mainˇ

Extansion/átirányított mellék ˇ200ˇ

Greet Long: A phrase section menűpont kiválasztásával lehet beállítani az Apps menűsor alatt

Exit Action: Adja meg ,hogy a mellék milyen időben kapcsolható

Direct Dial: Adja meg , hogy a hívó fél közvetlenül tárcsázhatja e az átirányított melléket

 

Az IVR beállításával/létrehozásával már az IVR listában már az IVR-ek már szekeszhetőek és törölhetőek

 

 

 

 

  • Voicemail/hangüzenet

A voicemail menűponton belül a ceruza ikonra kattintva  a lap oldalán tudjuk szerkeszteni

A voicemail/hangposta beállítása

·         Play Tutorial:Játsza le a hanganyagot a következő bejentkezéskor

·         Greeting/Üdvözlés:Állítsa be annak a hanganyagnak a számát ,amelyet használni szeretne

·         Mail to:A hangüzenet a megadott email címre is elküldésre kerül

·         Options:határozza meg a hangposta fiók beállításait

·         Voicemail File/Hangüzenet fájl:Válassza ki azt az opcót ami tartalmazza azt, hogy a hangüzenetet emailben is megkapja

·         Keep Local:Határozza meg ,hogy a  hangüzenet elküldése után mennyi idejig legyen elérhető a rendszerben

·         Forward Setinations: Állítsa be,hogy hova legyenek elküldve a hangüzenetek

·         Enabled:Határozza meg, hogy használja e a hangposta funkciót





· Konferencia híd – Conference Bridge
A „Meet Me Bridge” teljes funkcionalitása integrálva van az Asterisk-be, és támogatja a több résztvevős üzleti konferenciabeszéléseket is. A konferencia vezetője tudja meghatározni, hogy csak hallgatni vagy hallgatni és beszélni is lehessen a konferencián belül. Ha a konferencia vezetője kiszáll a beszélgetésből, akkor a kapcsolat megszűnik. Minden különböző beszélgetésnek különböző PIN kódja lehet, így akár egy időben több konferenciát is fel lehet építeni.

 

 

 

 

 

  • Follow Me

Nyomonkövetheti ,hogy az átírányitott számok ,hogyan kezelik a hívásokat

 

Call Forward/Hívás átirányítás: (letiltva vagy engedelyezve) Helyi szám megadása

On Busy/folgalt: (letiltva vagy engedelyezve)

No Answer/nincs válasz (letiltva vagy engedelyezve)

Not Registered (letiltva vagy engedelyezve)

Follow Me

Destinations: Beállítható késleltetés,időkérés az aktuális hívásnak

Ignore Busy/letiltás (letiltva vagy engedelyezve)

Do Not Disturbe/Ne zavarj : (letiltva vagy engedelyezve)

A hívást be lehet állítani a Follow Me menűponton belül ugy ,hogy a kívánt számon melyik készülékünk melyik időben lehessen aktív/deaktív


· VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway
 Széles körben támogatja a hagyományos TDM és a VoIP protokollokat, rugalmas átjáró kezelést biztosít a különböző csatornákon. Az Asterisk használata nem csak egyszerű, hanem könnyen kommunikál más telefonos csatornákkal, pl.: E1/T1, PRI, BRI, SIP stb. Ez lehetővé teszi a különböző átjárók használatát, redundánssá tételét. 

 

 

 

  • Time conditions/időfeltételek

A hívások dinamikus kezelése érdekében megadható ,hogy az adot időben melyik készülék kezelje a bejövő hívásokat.

·         Name: A neve a Time condition-nek

·         Extension: adjon meg egy számot , amelyik még nincs létrehozva

·         Alternate Destination: Adjon meg egy melléket amelyik tudja kezelni a hívást átirányítás után

·         Order/parancs:Válassza ki , hogy melyik Időfeltételt kezelje elsőként

·         Enable: Letiltva , ha az adott híváscsoport is le van tiltva

 

Időfeltételre példa :

A mi általunk felhozott példában , egy alkalmazott kezeli a hívásokat adott időközönként naponta.

Hétfőtől-Péntekig délután 5-től este 11-ig .Ha az alkalmazott nem fogadja a hívást ,akkor a hívás átirányításra kerül a timeout mellékre. A beállításokban  a leugró menűpontok közül válassza ki ,azt az időintervallumot amelyek alatt a hívásokat az alkalmazott fogadni tudja

A következő menűpontba adja meg azt a célt amelyik kezeli a hívást a Timeout időben

Conditions

A legjellemzőbb idő periódusok

Hét egy napja:Monday-Sunday

 

Egy nap időpontja: 0-24h

 

 

 

 

 

  • Hívás rekordok – Call Detail Records (CDR)
     Folyamatosan gyűjti a hívás rekordokat és küldi a címtárnak. Ezekből a rekordokból lehet kinyerni a fontos információkat, statisztikákat (pl.: díjszámlázó szoftvernek Call Center alkalmazásoknak). Ezek a hívásrekordok érkezhetnek mind kimenő mind bejövő hívásokból. 

 

 

  • CDR Statistics

Összefoglalja a hívások statisztikáit,és részletes információit

Definitions/Definiciók

Hour/Óra:Egy óra a napból

Date:Egy nap a hónapból

Time:Egy időpont egy napból

Volume: hívások száma

Minutes:Hívás ideje

Call per minutes/Hívás per perc

Missed calls/nemfogadott hívások

· Hívások rögzítése

Ügyfélszolgálatok, callcenterek részére alap elvárás a beszélgetések rögzítése.

 

 Call Center funkcionalitás és még sok további lehetőség.

 

Részletekért érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

 

 

Telefonrendszer megrendeléséhez kérem töltse ki az alábbi táblázatot.

Megrendelést 14 napon belül lemondhatja bármilyen költség nélkül. (teszt üzemmód)

 

 

Konferencia Rendszer

 

Konferencia menü pont alatt beállíthatjuk az adott konferencia csoportot(szobát),annak nevét és leírását, és a  belépési ,(PIN) kódját amivel csatlakozni  tudunkl a konferencia csoportban

 

Konferenciák beállítása

·         Név: Adja mega konferencia nevét.

·         Kiterjesztés: Adnja meg a kiterjesztés számát hány részvevő lehet a konferencia csoporton belül, (Győződjön meg róla, hogy nem létezik e már  )

·         PIN kód: Adjon meg PIN kódot a konferencia csoportba való belépéshez

·         Profil beállítása:

o    Alap beállítás- Alap  hang és videó minőség

o    Várakozási mód-.

o    Sáv beállítás- adott vonal hang és videó minőségének beállítása.

o    ultra-sáv – adott vonal hang és videó minőségének beállítása.

o    cdquality- CD minősége és videó minőségének beállítása

o    oldal – Oldal beállítása

·         Flags: némítás|alap|felesleg|moderátor (Más értékek is megadhatóak)

·         Parancsok: A konferencia parancsai.

·         Elérhető: A konferencia mód csak akkor aktív ha engedélyezve van.

·         Leírás:A konferencia céljának megszervezése.

 

Konferenciák engedélyezése

Alapértelmezés szerint a konferenciák elrejthetők a menűsorból

·         Konferencia létrehozásához kattintson az Advanced > Menu Manager és kattintson a  (szerkesztés) ceruza ikonra a jobb oldalon

 

·         A ceruza ikonra kattintva szerkesztheti a konferencia beállításait

 

 

 

 

Konferencia Központ

 

Konferencia központba tartoznak a különféle csoportok és konferencia szobák. Ezeket központosíthatjuk, földrajzilag vagy más kritériumokkal szerint is.

·         A konferencia központba való belépéshez kattintson a Apps menűpontra  > Conference Center

·    A szobák megjelenítéséhez kattintson a  ROOMS-ra fent a jobb oldalon

Az alap konferencia beállításokhoz kattintson az Apps-ra ->  és azon belül válassza ki a Conferences menűpontot

 

Konferencia Központ Beállítása

 


·         Név: Adja meg a nevét a konferencia központnak.

·         Extension: Ezen a menűponton belül állíthatja be a konferencián belüli kiterjesztéseket (győződjön meg arról hogy olyan kiterjesztést használ ami még nem volt megadva)

·        Greeting(üdvözlés): Válassza ki azt a szöveget amely üdvözléskor lejátszásra kerül.

·         PIN Length: Adja meg a belépési (PIN) kódot a konferencia központhoz való hozzáféréshez

·         Aktiválás: Itt aktiválhatja és deaktiválhatja a Konferencia központot

·      Leírás: A konferencia céljának megszervezése.

Konferencia központ Szobáinak kezelése

Apps > Conference Center > kattintson a Rooms-ra Jobb felül . Itt léphet be a Szobák kezeléséhez ahol lehetősége lesz :.

·        Létrehozni szobákat

·         Szobák szerkesztésére

Kapcsolattartó:*
Cég név:*
E-mail*
Cím:
Igényelt szolgáltatások:
Ellenörző: