Bejövő CallCenter Szolgáltatás

Professzionális bejövő hívások kezelésére alkalmas rendszerek kialakítása. Ügyfélszolgálatok, recepciók, irodai rendszerek kialakítása.

 

Napjainkban egy jól megtervezett ügyfélszolgálati telefonrendszer nagyban megkönnyíti. Megfelelő ügynök csoportok kialakítása hozzásegíthet az ügyfél hívásának célirányosabb kezeléséhez, ezzel magasabb ügyfél elégedettség érhető el. Nagy mértékben elkerülhető a hívások elvesztése mivel online felületen nyomon követhető minden egyes fogadott, tárcsázott é elmulasztott hívás is. Mivel a hívószámok skálázható beszédcsatornával rendelkeznek így akár egy központi hívószámon korlátlan hívást fogadhatunk és a telefonrendszer nem ad vissza foglalt jelzést az ügyfél részére, várakoztatásra átirányításra hangostár irányíthatjuk ezeket.